Nie możesz złożyć nowego zamówienia w swoim kraju. United States

Dętka Continental Tour 26x1,4-1,75 AV 40mm 37/47-559 (A)

Nowy produkt

SPECYFIKACJA:
  • Szerokość: 47 mm
  • Rozmiar koła ("): 26
  • Typ roweru: MTB/trekking, cross-country, ulica, 
  • Typ wentyla: Samochodowy, (inaczej: AV , auto, schrader)
    • Długość wentyla (mm): 40
    • Waga: 179 g
    • Marka:Continental
    • Kolor dominujący: czarny
    • Waga (z opakowaniem): 0.3 kg

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Dętka  CONTI TUBE Tour 26(650) All

26"x 1,4'' - 1,75" (A) 

Dętka Continental 26x1,4-1,75" AV 40mm 37/47-559

Węższa dętka Continental przeznaczona do montażu z oponami o wielkości 26" (559mm) i szerokością w zakresie od 1,4" do 1.75" (od 37 do 47mm).

PARAMETRY TECHNICZNE:

  • producent: CONTINENTAL
  • rozmiar : 26x1,4-1,75 , 37/47-559/590 , 26x1 3/8- 26x1 5/8" , 37/44-650
  • wentyl ( zaworek ): samochodowy 
  • długość  40mm ( z gwintem na całej długości)

Jak dobrać rozmiar dętki do opony:

Dętki są elastyczne i dla tego jeden model dętki może pasować do opon w wielu rozmiarach ( szerokościach).

Dla przykładu dętka oznaczona jako 26x1,75-2,5" ( lub inaczej oznaczenie w standardzie ertro: 47/62-622 ) będzie pasowała do opon o średnicy 26" ( ertro: 559mm) i szerokości w zakresie od 1,75" do 2,5" ( lub ertro: od 47mm do 62mm ). A więc jeśli na oponie podany jest rozmiar między 26x1,75" , a 26x2,5" ( lub szerokość w milimetrach w zakresie od 47 do 62mm), czyli np. 26x2,0" (lub ertro 50-559) , to zaczy że przykładowa dętka pasuje do niej.

Rodzaje zaworków:

  • PRESTA zwany inaczej FV lub francuski : Cienki zaworek, występujący w różnych długościach. Występują wersje z wymiennym wkładem i bez. Przed rozpoczęciem pompowania, należy delikatnie poluzować górną stalową nakrętkę, a po zakończeniu, dokręcić ją. Zaworki FV pompuje się tą samą końcówką pompki, co zawory rowerowe. Możliwe jest pompowanie przy pomocy pompki do zaworu AV po zastosowaniu przejściówki, ale nie wszystkie sprężarki dostępne na stacjach paliw współgrają z takimi redukcjami
  • ROWEROWY zwany inaczej DV lub Dunlop: W dolnej części gruby jak zaworek samochodowy, ale w górnej cienki jak FV. Ma wykręcany i wymienny wkład. Pompowanie jest bardzo proste, wystarczy nałożyć głowicę pompki i pompować. Zaworki DV pompuje się tą samą końcówką pompki, co zawory FV. Możliwe jest pompowanie przy pomocy pompki z głowicą do zaworu AV po zastosowaniu przejściówki, ale nie wszystkie sprężarki dostępne na stacjach paliw współgrają z takimi redukcjami
  • SAMOCHODOWY zwany inaczej AV lub auto. Zaworek jest grubszy i występuje w różnych długościach. Wkład zawora jest wykręcany i wymienny. Przed rozpoczęciem pompowania i po nasunięciu głowicy pompki, należy przestawić dźwignię w pompce i po zakończeniu pompowania, zwolnić dźwignię głowicy. Możliwe jest pompowanie przy pomocy pompki do zaworu FV/DV po zastosowaniu przejściówki.

Nowa oferta dętek Continental ułatwia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak również różnym rodzajom opon i stylom jazdy. Różnorodność dętek pozwala na właściwy wybór: dętka standardowa jest dostępna we wszystkich rozmiarach, oferuje najlepszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą, podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.

Wentyl: auto (samochodowy) o długości 40 mm.

Średnia waga produktu: 179 g

O systemie Unitube w dętkach Continental:

  • Dętki wielorozmiarowe pasują do większej ilości rozmiarów opon niż tradycyjne dętki rowerowe.
  • Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej okrągłości i zwiększonej niezawodności trzonu wentyla.
  • Każdy egzemplarz przechodzi bardzo rygorystyczną kontrolę jakości.

Produkty powiązane

    20 innych produktów w tej samej kategorii: