Nie możesz złożyć nowego zamówienia w swoim kraju. United States

Dętka Continental Hermetic Plus 28" x 1.5-1,75 32-47 x 622 (A)

Nowy produkt

Dętka  CONTI TUBE Tour 28(700C) Hermetic Plus

SPECYFIKACJA:

  • Sygnatura: 0182101
  • Rozmiar: 28 x 1,5-1,75(szerokość od 1,5 do 1,75) oraz 27x1 1/4>28x1 1/2
  • Rozmiar ETRTO: 32-47 x 622 (szerokość od 32-622 do 47-622) oraz 32-630 i 42-635
  • Zawór: AutoSchreder - samochodowy (A)
  • Długość wentyla: 40mm

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Dętka Continental 28x1,5-1,75" A 40mm 32/47-622

28" x 1,5-1,75"  (A) 40mm Auto Schreder

OPIS:

  • Wykonana z najwyższej jakości butylu
  • Bardzo duża odporność na przebicia
  • Dętki wielorozmiarowe pasują do większej ilości rozmiarów opon niż tradycyjne dętki rowerowe
  • Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej okrągłości i zwiększonej niezawodności trzonu wentyla
  • Wysoką jakość gwarantuje surowa kontrola szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej
  • Pakowanie: oryginalne opakowanie producenta
  • Waga: 250 g
  • Gwarancja: 24 miesiące

Rodzaje zaworków:

  • PRESTA zwany inaczej FV lub francuski : Cienki zaworek, występujący w różnych długościach. Występują wersje z wymiennym wkładem i bez. Przed rozpoczęciem pompowania, należy delikatnie poluzować górną stalową nakrętkę, a po zakończeniu, dokręcić ją. Zaworki FV pompuje się tą samą końcówką pompki, co zawory rowerowe. Możliwe jest pompowanie przy pomocy pompki do zaworu AV po zastosowaniu przejściówki, ale nie wszystkie sprężarki dostępne na stacjach paliw współgrają z takimi redukcjami
  • ROWEROWY zwany inaczej DV lub Dunlop: W dolnej części gruby jak zaworek samochodowy, ale w górnej cienki jak FV. Ma wykręcany i wymienny wkład. Pompowanie jest bardzo proste, wystarczy nałożyć głowicę pompki i pompować. Zaworki DV pompuje się tą samą końcówką pompki, co zawory FV. Możliwe jest pompowanie przy pomocy pompki z głowicą do zaworu AV po zastosowaniu przejściówki, ale nie wszystkie sprężarki dostępne na stacjach paliw współgrają z takimi redukcjami
  • SAMOCHODOWY zwany inaczej AV lub auto. Zaworek jest grubszy i występuje w różnych długościach. Wkład zawora jest wykręcany i wymienny. Przed rozpoczęciem pompowania i po nasunięciu głowicy pompki, należy przestawić dźwignię w pompce i po zakończeniu pompowania, zwolnić dźwignię głowicy. Możliwe jest pompowanie przy pomocy pompki do zaworu FV/DV po zastosowaniu przejściówki.

Nowa oferta dętek Continental ułatwia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak również różnym rodzajom opon i stylom jazdy. Różnorodność dętek pozwala na właściwy wybór: dętka standardowa jest dostępna we wszystkich rozmiarach, oferuje najlepszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą, podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.

O systemie Unitube w dętkach Continental:

  • Dętki wielorozmiarowe pasują do większej ilości rozmiarów opon niż tradycyjne dętki rowerowe.
  • Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej okrągłości i zwiększonej niezawodności trzonu wentyla.
  • Każdy egzemplarz przechodzi bardzo rygorystyczną kontrolę jakości.

Jak dobrać rozmiar dętki do opony:

Dętki są elastyczne i dla tego jeden model dętki może pasować do opon w wielu rozmiarach ( szerokościach).

Dla przykładu dętka oznaczona jako 26x1,75-2,5" ( lub inaczej oznaczenie w standardzie ertro: 47/62-622 ) będzie pasowała do opon o średnicy 26" ( ertro: 559mm) i szerokości w zakresie od 1,75" do 2,5" ( lub ertro: od 47mm do 62mm ). A więc jeśli na oponie podany jest rozmiar między 26x1,75" , a 26x2,5" ( lub szerokość w milimetrach w zakresie od 47 do 62mm), czyli np. 26x2,0" (lub ertro 50-559) , to zaczy że przykładowa dętka pasuje do niej.

Rozmiar ETRTO

System ETRTO (od ang. European Tyre and Rim Technical Organisation - Europejska Organizacja Techniczna ds. Opon i Obręczy) jest od strony technicznej najlepszy, gdyż nie pozostawia wątpliwości co do rozmiarów opony, dętki lub obręczy. Rozmiar w formacie ETRTO jest zapisywany z wykorzystaniem dwóch liczb oddzielonych myślnikiem. Pierwsza z nich oznacza szerokość w milimetrach, a druga - dokładną realną średnicę opony lub obręczy (w efekcie uzyskujemy np. rozmiar 23-622, odpowiadający typowej oponie do roweru szosowego). System ten jest bardzo praktyczny, gdyż daje gwarancję, że opona w rozmiarze 622 będzie pasowała do obręczy w rozmiarze 622 (o ile tylko dopasuje się odpowiednio szerokość opony). 

Warto wspomnieć o wprowadzeniu na rynek kilka lat temu, standardu opon w rozmiarze 27,5 cala. We francuskim systemie jest on oznaczony jako 650B, natomiast według ETRTO – 584. Na początku nowe wymiary opon wprowadziły jednak zamieszanie, ponieważ na rynku obecne jeszcze były mało popularne standardy 27 cali i 650A, a każdy z nich posiadał inną średnicę. Jest to doskonały przykład, dlaczego dobrze jest się trzymać się oznaczeń ETRTO, które są bardziej czytelne i przyjazne użytkownikom dwóch kółek.

Produkty powiązane

    27 innych produktów w tej samej kategorii: